Hulp bij het plaatsen van een bestelling
Ons bestelproces bestaat uit 3 duidelijke stappen waarbij u bepaalt hoe u het hebben wilt. Uw bestelling wordt pas definitief nadat u uw bestelling heeft bevestigd bij uw bank. Daarvoor kunt u alles naar wens aanpassen.
Selecteer uw producten
- Met de knop “in winkelmandje” voegt u een product toe. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal aan. Hiervoor heeft u de knop “winkelmand bijwerken”
- Met de knop “afrekenen” gaat u naar de pagina om uw gegevens in te voeren.
- Heeft u zich bedacht? zet de hoeveelheid op nul, klik op “winkelmand bijwerken” en ga naar de pagina waar u naar toe wenst te gaan.
- Klaar met winkelen? Klik dan op “afrekenen”.
Voer uw gegevens in
- Vul in het scherm uw adresgegevens in. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.
- Klaar met uw gegevens invoeren? Klik dan op “Bestelling Plaatsen”.
Kies uw verzendmethode
Kies hier uw gewenste verzendmethode, u kunt kiezen uit:
- Thuislevering (€ 10,00)
- Gratis thuislevering (vanaf € 100,00)
- Afhalen (gratis)
Kies uw betaalmethode
U kunt op de volgende manieren betalen.
- Bancontact
- KBC Online Betalen
- ING HomePay
- Belfius Direct Net
- iDEAL-internetbankieren
- Overschrijving (Vooruitbetaling)
- VISA, Mastercard of American Express via beveiligde verbinding
Controleer en bevestig uw bestelling
In deze stap krijgt u een overzicht van uw bestelgegevens.
- Klopt alles? Dan kun je de bestelling afronden met de knop “Bestelling Plaatsen”.
- Vervolgens kunt u de betaling voltooien bij uw vertrouwde bank.